Məqalələrim

Uşaqlarda skoliozun diaqnozu

Uşaqlarda Skolioz Müalicəsi və Dərəcələri

Skolioz onurğanın anormal yanal əyriliyidir. Ən çox uşaqlıq və ya yeniyetməlik dövründə diaqnoz qoyulur. Onurğanın normal əyriləri “sagittal” müstəvidə servikal, torakal və bel bölgələrində meydana gəlir. Bu təbii əyrilər başı çanaq üzərində yerləşdirir və hərəkət
Beyin Travması

Kəllə və Beyin Travması

Kəllə – Beyin Travması Əlamətləri Kəllə – beyin travması hər hansı bir zərbə və ya qəza nəticəsində baş verə bilər. Şəxs qəzanın necə baş verdiyini, travmadan əvvəl və sonra xatırlamaqda

Serebral İflic

Serebral iflic – insan bədənində əzələlərin hərəkətinə, tonusuna və ya duruşuna təsir edən fiziki qüsurlar qrupuna verilən addır. Serebral iflic inkişaf zamanı, əsasən də doğuşdan əvvəl yetişməmiş beyin zədələnməsi nəticəsində yaranır. Buna
Çiyin ağrısı

Çiyin Ağrıları və müalicəsi

Baz sümüyünün və ya başqa sözlə dirsəkdən çiyinə qədər olan bölgədə qol sümüyü ilə kürək sümüyü kimi tanınan skapulanın qovşağında meydana gələn ağrılar çiyin ağrısı kimi qiymətləndirilir. Çiyin bölgəsindəki travmalar,

Uşaqlarda Kəllə – Beyin Travmaları

İlk 7 yaşda tarazlıq və qoruma mexanizmlərinin tam inkişaf etməməsi səbəbindən kəllə – beyin travması tez-tez baş verir. Uşaqlıqda baş zədələri adətən ciddi problemlər yaratmasa da, valideynlər yenə də  kəllə –
Beyin qanaxması və ən kritik 9 simptonu

Beyinə qan sızması – Beyin qanaxması nədir?

Bədənin bütün funksiyalarından, xüsusilə görmə, eşitmə, öyrənmə və düşünmə funksiyalarından məsul olan beyin kəllə sümüyü tərəfindən zərbələrə qarşı qorunur. Ancaq daxili təzyiq və ağır travma hallarında beyin qanaması baş verə
Eyaqda olan Daban ağrısı

Daban Ağrısının Təbii Müalicəsi

Daban Ağrısı – Ümumiyyətlə daban sümüyündən yarana bilər. Bu ağrılar aralıq və ya davamlı ola bilər. Daban ağrısının müxtəlif səbəbləri var. Daban Ağrısı necə keçir? Daban ağrısı yaşayan insanlar bir