Çiyin Ağrıları və müalicəsi

Baz sümüyünün və ya başqa sözlə dirsəkdən çiyinə qədər olan bölgədə qol sümüyü ilə kürək sümüyü kimi tanınan skapulanın qovşağında meydana gələn ağrılar çiyin ağrısı kimi qiymətləndirilir. Çiyin bölgəsindəki travmalar, rotator qabığında yaralanmalara və yırtıqlara səbəb olaraq ağrıya səbəb ola bilər. Bundan əlavə, bu sahədə əzələ inkişafındakı zəiflik də çiyin birləşməsinin yerindən çıxmasına səbəb ola bilər. Kirəclənmə, sıxılma, zədə, infeksiya və metabolik xəstəliklər, boyun yırtığı və fibromiyalji bu bölgədə ağrıların ümumi səbəblərindəndir.

Çiyin ağrısı ən çox görülən oynaq ağrıları arasında olsa da, ağrının yeri, növü və şiddəti digər tapıntılarla birlikdə ətraflı şəkildə qiymətləndirilməlidir. Bu nöqtədə xəstənin müayinədən əvvəl uzman travmatoloq – ortoped həkimə düzgün anamnez verməsi vacibdir. Xəstənin anamnezinə əsasən, uzman travmatoloq – ortoped həkim fiziki müayinədən sonra əlavə müayinələr tələb edir, ağrıya səbəb olan vəziyyəti üzə çıxarır və müvafiq müalicəni təyin edir.

Çiyin ağrısı

Çiyin ağrısının ümumi səbəblərindən bəziləri aşağıdakı kimi sadalanır:

• Bursit:  Vezikül iltihabı kimi tanınan narahatlıq, sürtünməni azaldan sümük və yumşaq toxuma arasında yerləşən maye ilə dolu veziküllərin iltihabından qaynaqlanır.
  • Fibroz:  Bədənin pis vəziyyətdə olması və çiyin birləşməsinin istifadəsi nəticəsində əzələlərin rahatlaya bilməməsi nəticəsində yaranan ağrı və uyuşma kimi özünü göstərir.
  • Donmuş Çiyin: Çiyin  hərəkətinin məhdudlaşdırılması ilə meydana gələn çiyin oynağı kapsulunun sərtləşməsi ilə ağrı meydana gəlir. Adətən müxtəlif səbəblərdən yaranan çiyin ağrıları səbəbindən insanın uzun müddət çiynini hərəkət etdirə bilməməsi səbəb olur.
  • Çiyin çıxıqları:  Sümük uclarında gərginliyə səbəb olan travmalar nəticəsində çiyin oynağında ağrı yarana bilər.

Çiyin Ağrısı Diaqnozu

Çiyin ağrılarının böyük bir hissəsi çiyin birləşməsindəki yumşaq toxumaların zədələnməsi nəticəsində yaranır. Çiyin oynağının quruluşunu ətraflı qiymətləndirmək üçün uzman travmatoloq – ortoped həkim ətraflı fiziki müayinədən sonra MR görüntüləmə tələb edə bilər. Bəzi hallarda çiyin ağrısının diaqnozunu aydınlaşdırmaq üçün multidisipliner yanaşma tələb olunur.

Çiyin Ağrısı Müalicəsi

Adətən əzələ gərginliyi və yanlış hərəkət nəticəsində yaranan çiyin ağrıları qısa müddətdə öz-özünə sağalarkən, 2 gündən çox davam edən çiyin ağrıları yaxşılaşmazsa uzman travmatoloq – ortoped həkimə müraciət etmək lazımdır. Travma nəticəsində yaranan çiyin ağrıları təcili müdaxilə tələb etdiyi üçün insan vaxt itirmədən ən yaxın səhiyyə müəssisəsinə müraciət etməlidir. Ağrıya səbəb olan xəstəlik diaqnozu uzman travmatoloq – ortoped həkim tərəfindən qoyulduqdan sonra müvafiq müalicə təyin edilir. Bəzi hallarda sadə ağrı kəsiciləri kifayətdir, bəzi hallarda multidisiplinar yanaşma tələb olunur.

Uşaq travmatoloq həkim - ortoped İftixar Qurbanov